یک ماه وچند مهتاب و زنده شدن زمین
روزهای آخرسال است و بهار زمین در چند قدمی آمدنش ...
همه هستی به شادمانه نشستهاست و من غرق زیبایی آن شادی .
در حیاط خانه ،درختی به شکوفه نشسته ودرختی دیگر ،به میوه.
بوته های گل ، به گل و گنجشککان سرمست آمدن بهار ،آواز خوان . شاید ،خدا را سپاس میگویند که از سرما وسختی زمین ، بسلامت عبور کرده اند .....
باید خانه را اب و جارو کنم ،تاهم سپاسی باشد بهر لطف خدا و هم برای آوردن عطر ورنگ بهار به خانه ...و پاس بدارم این شادمانی را.
مهمانی بزرگ ،در راه امدن است. مهمانی از طرف پروردگار .
که یاد آوری میکند به من که پایان عمر در دنیا ،میتواند مثل بهار زمین ،زیبا باشد
و بدانم آن پایان ،خود ،بهاری دیگراست.
شاید این مرور فصلها ،بیشتر از هرچیز میخواهد یاداوری کند چگونه زیستن را ،تا همیشه بهار زیبا ،همراه و همنشین ما باشد. حتی وقتی به اخرین ایستگاه قطار زندگی عمر رسیدیم !
اما گوشه ای از دلم میگوید :
این روزها ،در عرش شادی دیگه ای هم برپاست.
انگار امسال بهار جور دگر قصد آمدن دارد .
چند قدم مانده به بهار ، پروردگار مهربان،
اولیا خود بر زمین را ،به مهمانی ویژه زمین فرستاده.
کسی در دلم ندا میدهد ،حواست هست؟
نکند انقدر سرگرم شعف بهار شوی که فراموش کنی ، این بهار زیبا و روح نواز را خدا به حرمت چه چیزیهایی به تو هدیه کرده؟!
راست میگوید دلم ....
امسال ،بهار از پنج قدم مانده به تقویمش،شد شروع
عرشیان و محرمان فرش زمین ،پنج قدم مانده به تقویم بهار ،جامه کهنه زتن برکندند ز شوق میلاد سومین نور خدا ،اباعبدالله الحسین(ع) بر زمین .
غرق در شادی ان نور خدا بودند که خبری امد که جامه نو زتن برنکنید
ماه بنی هاشم ،عباس ،نوری دگری روشنی بخشیده زمین را ....
باز ندا آمد ،شادی خدا ارزانیتان ،ای اهل زمین،آمده نور دگر ، زینت عابدان و ساجدان ،وارث علم نبی ،علی بن الحسین(ع)،چهارمین نور خدا.
مبااااااااااااااااااااارک باشد بر زمین ،این همه زیبائی ، شادی ،
سپاس زلطف تو مهربان بامن .
دل من در میان همه روزهای قشنگ. بی تاب نهمین روز بهار است .
روز میلاد عزیز تو ،اخرین نور مطلقت ،عزیز رسولت(ص) ،ولی عصرمان(عج) ، ضامن آرامش هستی ،مهدی فاطمه(س)ست،
حافظ باش یاس نرگس و دلبندحجه بن الحسن العسکری(ع)را.
زمین بایست، نوری دگری از خدا ،در نوروزبهار می اید، او سرور جوانان جهان ،علی اکبر ،سرو رعنای اباعبدالله(ع)ست .
پروردگارم ،مهربان بامن !
چه زیبا نقش زدی قرن جدید را ...سپاس کرمت را، !
ومبارک باد ،بهر همه ،این زیبائیها...
با اهداء سلام .
فرا رسیدن بهار و نوروز سال 1400 شمسی خورشیدی را که متقارن شده با اعیاد پر برکت ماه شعبان و میلاد مسعود قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان علیه السلام را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض میکنم .
وازخداوند تبارک و تعالی آرزوی صحت و سلامتی همراه با توفیق روزافزون برای شما مسئلت می نمایم .
با تقدیم احترام استکی🌹🌱🥀🌿🌷☘️🌺🌾🌻